Veckans....


Veckans "vad gör man?"
I onsdags när jag och Alex satt på bussen till skolan märker vi att personen som sitter brevid tappar sin ena vante när den ska gå av. Vi ba: "vad gör man?" Asså vad gör man liksom... personen var jättesnabb ut ur bussen så vi hann liksom inte säga nått... Den fick ligga kvar. Alex argument: Den var nog inte värd flera tusen endå. Jag håller med.


Veckans pimpade sak


Veckans tråkigaste


Veckans finaste



Veckans babe     hahaaahaa... xD


Veckans klockrena
När ja kom till skolan i onsdags o skulle ha datakunskap hittade ja henne ligga o sova där. Nevars så illa vare inte. Hon (som många fler) hade tagit sprutan och hon mådde inte så bra. Hon var trött men ja bara skratta åt henne, stackarn... Jag blev inte sån när jag hade tagit sprutan, att jag bara ville lägga mig på golvet o typ ruttna. Fast det bästa var nog när hon låg där (precis som på bilden) och så kommer våran lärare o typ bryr sig inte. Han typ: Jaha du ligger där. Ja kan inte föklara hur kul de va...

Den här skolveckan har vart seg och deprimerande.  Nu ska jag sova.
Goooood night kompiiis.
/Ellan


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha vad gör man :D

fyfan ja garvar åt de fortfarande :D

2009-11-21 @ 14:46:51
URL: http://brallahn.blogg.se/
Postat av: Mican

hehe <3

2009-11-21 @ 16:22:45
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0