Reaktion?

Nu borde väl vaccinet gått in mig ordentligt? Oh ja som Alex skulle svarat ;) Jag känner det i kroppen nu. Armen gör ont och det värker lite. Jag trodde inte ja skulle kunna gå till skolan i morse för jag fick knappt på mig kläderna, hahaha. Det är sant. Att lyfta och böja armen är inte så skönt, kan inte rikigt förklara hur det känns... Lite som om man blivit slagen och har värsta blåmäret kanske..? Nja. jag har också fått rejäl huvudvärk. Gick och la mig i sängen när jag kom hem från skolan och det blev bättre då, tur eftersom man tydligen inte få ta värktabletter för då kunde vaccinet inte hjälpa lika bra eller hur det var. Huvudvärken kanske kommer från att jag har sovit för lite också... Vaknade i natt flera gånger så fort jag kom emot med armen. Tur att detta går över!

Later :)
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag vet, sov på andra armen ;) smart va?

2009-11-06 @ 20:22:57
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0