Skoltrött?

Idag är jag lite aggro. Jag är mest aggro på skolan. Lärare ska inte snacka skit, inte om elever i alla fall och när man väl behöver en lärare så är de aldrig på skolan, är inte det vanligt? I'm irriterad.

Jag längtar till helgen, tills den här veckan är över, det ska bli så skönt. För sen ska jag ändra mina vanor. Jag måste det för att orka. Jag kan inte gå o lägga mig vid halv 11 - 11 när jag går i skolan och samtidigt prestera i skolan. Jag måste bli bättre på att plugga. Tillskillnad från nian har jag nästan inget att plugga nu... I nian var det hemskt. Nu för tiden har jag verkligen latat mig. Nu protesterar jag närstan så fort jag har två prov/veckan. Ae hur ska det sluta... Man ska ju inte bli sämre. Det konstiga är att jag blir inte stressad av alla prov/läxor/uppgifter vi har. Det är som jag ger upp... Fast endå inte. På ett sätt är jag stressad för jag kan aldrig riktigt slappna av, det är nog också därför jag ofta är trött. Fast jag har bestämt mig för att klara det här nu, jag är nog bara skoltrött...

Så här tycker vi om skolan:


Så här kul var det när jag redovisade om min APU....

Hahaha, zoomar man lite så ser man att Freja gillade de här med redovisningar.... noooooooot.


Hahah...
/Ellan



Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahah vilka bra lyssnare dina klasskompisar är ;) <3



sv: när vi fyller 18 kan vi gå på mera kevin grejer för då är vi myndiga och får åka själva eller hur ;)

2009-11-17 @ 20:28:50
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Putte

hahah:D

2009-11-19 @ 00:25:01
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0