Sprutan

Nehe, jag trodde uggs va lite najs men tydligen inte. Jag hade tänkt att köpa ett par rosa men nu har jag kommit på att det går inte. Min vinterjacka är röd. Så i stället (om ja nu köper uggs) så får det bli mörkbruna för då passar de snyggt en min väska som ja har nu :)

Idag efter skolan åkte jag och tog svininfluensan sprutan. Det känns bra att jag har tagit den nu och det gjorde faktiskt inte ont, säger jag som hatar sprutor. Jag kan knappt ta blodprov förrän ja får tårar i ögonen, det är sant och löjligt. Sprutor får verkligen en fet diss av mig.
Just nu känns det inte så mycket efter sprutan, eller jo lite ont har jag. Sa bli spännande o se om jag känner något i morgon.

Nu saknar tyska böckerna mig.. äckliga glosor och en ful text vill att jag ska plugga in det i hjärnan. Men jag tycker tyska är ointressant och motivationen är lika med noll komma fem (jag har ju valt det själv så ja får ju skylla mig själv då)

I morron är det fredag, I LIKE ALOT!
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag vill ha gråa, men beige & bruna är fint också <3

2009-11-05 @ 20:00:06
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: putte

Jag vågar ej ta den sprutan:(

2009-11-06 @ 13:52:52
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0