Thoughts

I morron skulle jag haft tyska prov. Fast jag sköt upp det till nästa fredag i stället. Jag satsar vekligen inget och lägger ner noll energi på tyskan. Jag tycker det är riktigt tråkigt att ha moderna språk och har känt länge att jag hellre skulle vilja ha mer engelska. Vill läsa mer engelska för jag skulle vilja åka på språkresa nån gång.... Fast det kommer väl aldrig hända eftersom jag velar för mycket och skulle väl aldrig våga åka själv (inte för att man åker själv, men asså ni fattar). Engelska lektionerna nu för tiden ger typ ingenting. 

Som senaste engelska lektionen... I gotta tell you..
Vi hade vikarie. Skulle sitta i språklabbet (datasal som är till för elever som läser språk typ, larvigt ord dessutom). Freja och jag segade oss dit och kom in där sist. Flera av datorerna funkade inte så vi fick några andra nära läraren (man vill inte sitta där). Men gu va kul vi hade sen.. Man skulle sitta och öva grammatik och då skulle man ha headset på sig så man kunde lyssna på hur det lät. Freja och jag kopplade ihop våra datorer så vi satt o snackade med varann ist.. asså våra lektioner blir helt fail.

I will strengthen me.
/Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0