BDB eller FB?

Okej, vilket äre jag hatar nu då? JO Bilddagboken!! Jag har försökt att ta bort bina bilder därifrån men det går inte. Klickar jag på TA BORT så dampar hela sidan. Tur att Mikaela kommer till mig så kanske hon kan hjälpa mig. Såg förresten att Facebook har uppdaterat sig och blivit nyare, men what happend? Det suger ju, varför ska jag veta om den och den har 3 nya vänner som har skrivit i deras logg. Nej Facebook, jag som precis hade lärt mig det...
Jag vill endå inte ta bort hela min bilddagbok eftersom jag har många kompisar som har det och laddar upp mycket bilder, men jag vill ta bort mina bilder. Bilddagboken är grymt seg också, därför jag hatar de. Så congratz Emma och Mican, ni svarade rätt :)<3

Ni vinner den här bilden + länkning, stort va? ;D 

Älska bilden :D Kolla bloggarna:
EMMA       MICAN
EMMA       MICAN
EMMA       MICAN
EMMA       MICAN
EMMA       MICAN
EMMA       MICAN
EMMA       MICAN
EMMA       MICAN
EMMA       MICAN
EMMA       MICAN
EMMA       MICAN

/Ellan :)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha det var stort :D

Men på fb, om du drar upp så att statusuppdateringar är överst på listan till vänster så är det som vanligt :)

2009-10-27 @ 17:09:13
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: mican

Mega stort :)

2009-10-27 @ 19:20:08
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0