Biljett bokad!

Det gick bra att vara barnvakt idag, Julia är för härlig! När hon kom till mig testade hon typ alla halsband som jag har på mitt smyckesträd, sen lekparken.... Men de roligaste var nog när vi skulle baka chokladbollar. Lite havregryn här o där, men de var bara kul. "Ellan nu får jag väl slicka på händerna?" sa hon när vi hade rullat alla chokladbollar. Så söt asså... 4 år liksom.


För några timmar sen bokade jag biljett till Stockholm <3 Ska träffa Mikaela där så vi ska vara där typ hela dagen. Vi ska kolla på HSM ännu en gång och lite annat kul! Eller det spelar nog ingen rolll vad vi hittar på... vi har kul endå :)

Skola i morron... både roligt o tråkigt. Jag längtar mest till höstlovet nu faktiskt, men det är inte långt kvar.
Godnatt.


Buss biljetterna ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0