Det blir nog ett bra år nästa år också....

M: Massa att berätta!! :D
E: Massa nytt?!?! :D
M: Nej typ en grej som aaah dö bra! :D
M: Sen en jättegullig grej :'*
M: Asså ja måste ringa dig jag får damp
M: Du kommer dö av glädje!
E: ring nu! :D

Jag missade ju igår när Kevin var med i Förkväll (men har sett programmet nu). Kevin sjöng singstar o vann, inte ett dugg förvånad... han är ju grym på att sjunga. Men i alla fall i programmet berättade han att High School Musical ska på turné i början av nästa år.

Mikaela ringde mig sen och hon berättade, asså jag ville bara skrika, jag blev ju vekrligen dö glad! Idag stod det i tidningen i morse också... De här kommer blir kul!


/Ellan


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha "massa nyheter" var inte direkt rätt haha ;) men visste att du skulle dö av glädje iallfall ;D

2009-10-25 @ 05:44:11
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0