That crazy chick don't know who she's messin' with

Ont i huvudet och halsen, och lite lagom förskyld. Jag är jättetrött efter i går... eller jag känner mig rent ut sagt as trött varje dag. Jag behöver verkligen höstlovet som kommer nu nästa vecka. Känner däremot att det kan bli det bästa höstlovet på ja vet inte hur länge. Mina minnen av höstlovet är typ att vara sjuk... precis som julloven. Lärarna fattar inte och tjatar bara på en i skolan, man blir trött. Vissa skiter i hur lektionerna på schemat är utan drar över tiden som vi sen aldrig får igen endå... Däremot är lärarnas raster dö viktiga, men elvernas då?! Asså man kan inte sitta 80 minuter och ha engelska eller matte och va dö koncentrerad hela tiden och prestera bra, no way. Lärarna tjatar hela tiden på alla privare och resurs till hela klassen, nått som jag stör mig på, man får bara dåligt självförtroende och man blir osäker, jag bli irriterad och försöker skita i det men det går inte när man hör de varje dag. Och nej jag har inte sagt att gymnasiet skulle vara lätt, men vi är väl fortfarande bara människor eller? I deras ögon är vi elever slavar som klarar hur mycket som helst.  Lärarna har rätt i de dom säger att vi har valt gymnasiet själva, men ja stör mig på allt som ska vara omständigt.


Freja livar uppstämningen i klassrummet, I like! Idag kom nån studievägledare till klassen, det var segt fast det blev roligt sen. Jag hade photo shoot på henne då hahah ;D
Bara hon inte blir arg nu... Men i morron åker hon till Teneriffa ful ungen.

Freja va lite gangster idag...

Lite närsynt också(heter de så?)   xD

Mican & Cicci :)                             Ledighetslapp till den 11/12, woho!

Freja buuuus.

Nu ska ja lägga mig i sängen framför tvn och läsa igenom svenskan till provet på fredag.
Ciao :)
/Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0