Dubbelhaka x 10?

Varit i stan med Mikaela idag och vid typ varje busshållsplats är sånna här fula affischer. Var bara tvungen o ta kort på den. Är den inte grymt rolig och ful?
Det gör verkligen skit ont att skratta (pga stygnen i munnen) så jag har inte kunnat skratta så mycket, eller jo en hel del endå faktsikt.

Hahaha dubbelhakOR...

Vi var både på Ikano och inne i stan. Mikaela fick se vart det var där Kevin tog upp mig på scenen. Minnen asså! På stan åt vi och sen köpte lite saker... Vi köpte bland annat presenter till Kevin :)
Jag köpte äntligen det fina armbandet från Guldfynd. Ni vet Rosabandet- armbanet, snyggt, snyggt, snyggt!

Vill ni veta en sak?
Jag har blivit förkyld och det är inte särskillt roligt.

I morron åker Mikaela hem... suck :( Men vi ses snart igen vilket jag är dö glad för! I kväll ska vi kolla idol. Vi saknar Kevin.
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vi saknar kevin!

2009-10-30 @ 17:40:55
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH :P

2009-11-06 @ 10:11:33
URL: http://louisegottfridson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0