Fredagkväll

Mikaela och jag nördar framför idol, även att temat suger, Las Vegas liksom? Vi datanördar lite också och äter Ben&Jerrys, det är verkligen bra när man är förkyld. Jag har verkligen bivit jätteförkyld (Mican jag tror jag fått din förkyldning :P), men jag är inte förvånad för jag har ju lov och som jag alltid säger, jag bli alltid sjuk på loven.

Nu har alla idoler sjungit fast i kväll var nog Andreas Carlsson bäst. Kul o se han sjunga. Den låten han sjöng är ju riktigt bra när Katy Perry sjunger den! Ingen Kevin idag... på idol alltså eller jo dom snygga tavlorna i bakgrunden backstage, där sitter han ju och är glad. Jag vill ha den tavlan. Den som kan ge den till mig får nått mycket fint av mig.

fiiiin! :)
/Ellan


Kommentarer
Postat av: mican

de har du säkert, hoppas du inte får feber som jag bara :) <3

2009-10-30 @ 22:09:37
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0