Jag har många drömmar jag vill uppfylla

Var inne i stan och klippte mig på Hairstudio Unique hos Jannie idag. Hon är duktig och det coola är att jag blir alltid nöjd, precis som de ska vara. Jag har faktiskt sparat mitt hår ganska mycket och ska fortsätta med de så hon klippte slitna toppar och klippte upp håret de som hade växt ut bara. Alltså ingen större skillnad, men jag är nöjd. Nu ska jag bara köpa slingfärg någon dag sen färga!
Det är kul o gå till Jannie för hon är inte bara en duktig frisör utan hon har alltid nått nytt o kul o berätta, skvaller o sånt som jag gillar ;)
Tänkte jag kunde dela med mig av lite idolneeeeard skvaller...
Jannie känner/ är kompis med Robin Bengtsson. De skulle ut och festa i kväll i stan :) Jag tycker de kan festa här nån mer gång och sen kan dom bjuda Kevin, lätt att jag ska dit då. muhaha :) Inte för att jag kommer in, men det är no problemos, jag vill ju bara träffa Kevin. Jag kan ju bara drömma... Haha.


Var inne på guldfynd idag också, skulle köpa de där fina rosa armbandet (från bröstcancerfonden) men det var tydligen slut i alla affärer nu!? Hon i affären sa att de kanske kommer ta ett tag innan de kommer nya... Jag hoppas verkligen de kommer fler, de är ju jättefina!


Nu ska jag drömma, inga mardrömmar helst..
Godnatt!


Pssst! Emma nu när du ska bli frisör kommer du ha massa roligt skvaller om jag kommer och klipper mig hos dig då? (a)

Kommentarer
Postat av: patrk

skönt att klippa si:) nån bild?:D

2009-10-11 @ 14:00:07
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart jag kommer ha!

2009-10-11 @ 19:04:01
URL: http://emmayngve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0