Nej

Vet ni hur svårt jag tycker det är att säga nej?! Jag gillar inte att säga nej och ja brukar inte göra de så ofta heller.. Men nu ska jag börja säga nej. Inte för att jag ska bli elak typ utan för att jag ska bli mer ärlig, bra va!?
Asså man gör för mycket saker som man egentligen inte ville eller i alla fall kunde gjort på ett annat sätt. Har en kompis som verkligen pratat med mig nu som säger att du (alltså jag) måste våga säga säga ifrån mer och bestämma själv, att tro på sig själv och att ingen ska strya ditt liv, utnyttja framför allt. Jag håller med henne.

Så ni får inte bli förvånade om jag säger nej någon dag... Jag menar inte de för att jag är elak.. Man kan ju faktiskt säga nej på ett snällt sätt, eller hur :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

man är inte elak för att man säger nej ibland <3

2009-10-11 @ 10:00:32
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0