Jag stal en katt i går

Satt här vid datorn igår och chattade med Mikaela, inte så ovanligt nu för tiden om man säger så. Det är sjukt mycket billigare o prata i micken vid datan än o ringa, vi har typ 1 mijon saker o säga ibland till varann vilket blir himla dyrt o säga på telefon. Säger som jag sagt förut... varför ska du bo så långt bort..?! :)

Men det var inte de jag skulle säga utan igår stal jag en katt. Eller så allvarligt va det inte. Vi har en katt som kommer till oss... Tror det är någon granne längre bort på andra sidan vägen som äger den. Så egentligen så var det ju den som kom till mig liksom. Men i alla fall... Jag var ute i trädgården och så kom den fram till mig. Ful som jag är tog jag upp den och sprang in med den och visade den i camen för Mikaela... Haha äntligen var det MIN tur att visa en katt i camen, eftersom hon har två katter och hon vet hur mycket jag gillar katter brukar hon visa de för mig :) hihi MJAU!


Undrar vad den heter...?

/Ellan


Kommentarer
Postat av: Anonym

hm tror hon är 2 och ska bli tre :) nä hon är tre :)

2009-09-20 @ 20:43:24
Postat av: Mikaela

den där missen kommer ju hamna på efterlyst ;) hahah din lilla tjuv!



ja men varför ska du bo så långt ifrån mig?:/

vi flyttar till sthlm sen <3

2009-09-20 @ 21:24:17
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: jonna

AHHAHA knasboll :D

2009-09-21 @ 15:29:59
URL: http://jonnarrautanen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0