Sega dagar = nej tack

Längsta dagen på hela veckan är måndag. I alla fall för mig och den här veckan. Slutade skolan vid fyra fast var inte hemma förrän kvart över fem. Kunde tagit tåget i stället och kommit hem tidigare, men Jonna och jag tog bussen och stannade inne i Mjölby och köpte kladdkaka och sen tog bussen hem till lilla hålan. Nu ska jag snart lyfta på rumpan och hämta lite kladdkaka och kolla på tv. Efter det är det dumma tyska verb som jag ska plugga på och lära mig till i morgon. Tyska är verkligen dö tråkig. Tråkigare än matte ska ni veta och då äre allvarligt!

Inget roligt att blogga om idag... Alla är lite små sjuka kan ju faktiskt berätta.
Mikaela åkte hem från skolan (obs, i Bollnäs)
Freja gick hem från skolan....
Alexandra åkte hem från skolan...
Hanan var inte i skolan.... där emot var hon inte sjuk den fulingen, hon hade bara försovit sig och inte orkade gå till skolan, abooow. Haha :) aboow = hennes ord, jag lånar lite.

Någon jag missat...?

Sjävklart var jag i skolan. Himla seg dag... jag kunde ha gått hem och endå inte missat nått. Får se hur det blir i morron, det lockar verkligen att vara hemma, att få sova någon timma. ;)

NU till kladdkakan <3
/Ellan


By the way, Zeinab har skaffat BLOGG! Värdelös är den.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

stanna hemma och ät kladdkaka<3 ;)

2009-09-21 @ 20:52:44
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Zeeiiiinaaab

HAHA ellaaan:o den där bloggen va på skoj juuuuu

2009-09-24 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0