Wake up and see I'm alone

Äntligen köpt min (hehe) skinnjacka idag! De bästa var att jag hade presentkort på affären så jag behövde inte betala allt, wihuuuu! :)
Köpte slingfärg idag. Det får bli ljusa slingor nu till våren, hoppas de blir bra. Troligtvis ska Lottie färga i morgon så de är inte helt nyfärgat till skolan börjar om en vecka. Köpte också ett nytt värmeskydd till håret idag eftersom jag plattar och lockar håret väldigt mycket. Kan man ha två olika värmeskydd i håret? Jag har ett som man ska lägga i håret när det är blött och idag köpte jag ett som man ska ha i håret när det är torrt precis innan man "utsätter" det. Ska bli kul att testa för o se om de stämmer... "Vavoom Gold Heat är lyxiga och värmeskyddande produkter som vänder sig till dig som värmebehandlar ditt hår med hjälp av platttång eller fön.Sprayen skyddar mot värmen och ger dig samtidigt glans och ett fint, slätt hår...."


Ikväll var jag hos Jonna med Alex och Mican. Vi kollade Top Modell, åt kladdkaka (as god med dumle i!!) och lite allt möjligt :)

Ska nog gå och lägga mig snart så jag orkar va uppe i morn. Blir nog ridhuset med Lottie i morn, kul! :D
Shulululuu
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad kul att du fick en ny skinnjacka.

Hoppas det var kul hemma hos Jonna.

Något specielt imorgon eller?

2010-04-05 @ 23:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0