I remember all the happy times we had when we were younger

Sjuttan vad jobbit det var att gå upp ur sängen i morse. När klockan ringer tio i sex och man känner sig medvetslös när man ska öppna ögonen är de nog dax att tänka om lite. Med andra ord gå och lägga sig tidigare. Vet inte hur mycket jag tjatat om de i bloggen hur trött ja är och allt.. Men nu har ja verkligen bestämt mig att jag måste ändra på de här. Det tar liksom kanske fram till lunch så är jag pigg, eller inte ens pigg, jag har typ vaknat till då. Mama har köpt en dryck med vitaminer och järn i nu som jag ska börja dricka så, nu ska jag bli pigg! Eller jag får väl ha lite tålamod med drycken... Men tror jag endå det mesta beror på sömen. Jag som älskar att sova.

Apun var kul idag också, fortfarande några barn som står och läser på min lapp där jag har skrivit vad jag heter och varför jag ska vara på deras skola och hur länge osv. Idag tillexempel mötte jag x-antal barn i korridoren som sa "Hej Ellinor"... Så klart svarar jag men ja undrar hur dom kommer ihåg... Eller så är jag bara förvirrad. Det kan liksom vara barn som går i 3:an-4:an, alltså barn som jag inte träffar mer än på rasterna. Antagligen har de läst min lapp på anslagstavlan eller så har ja kanske träffat dom.. Virrigt men kul :) Och det bästa är väl att de gillar att jag är där!

Slutade vid två och tog bussen till station vid kvart över. Bussen var sen och ja missade tåget som gick halv. Men tur var väl de!! När jag gick på tåget efter satt Emelie där som en solstråle. Shit vad glad ja blev o få träffa henne. Tänker ja efter så vet jag inte ens om jag träffade henne på sommarlovet. Pinsamt... Hade mycket o prata om och inte förrän man träffats kommer ja på hur mycket jag saknat henne. Vet inte riktigt hur länge vi känt varann... Men liksom sen 3:an? Kanske..? Vi var liksom jämt när vi va små, härliga och roliga tider de! O nu liksom... what happened... Kommande jul o nyår åker hon till Thailand med sin pojkvän. Tur att jag inte är avis... haha ;)

När jag kom hem åkte jag till stallet och träffade Lottie som jag inte träffat på en vecka, nice to see her where she belongs

Nu väntar sängen... Sweet dreams!
/Ellan

Kommentarer
Postat av: alexandraa

sv; lite bråk bara, men bättre nu :/

2010-01-22 @ 23:37:28
URL: http://brallahn.blogg.se/
Postat av: alexandraa

sv; jag vet<3 men de är bättre<3

2010-01-22 @ 23:57:52
URL: http://brallahn.blogg.se/
Postat av: Emelie

heh du är så söt lilla ellan :)

alla dagar med dig ute i luntan och alla "hästar" vi haft... fattar du hur många MIL vi måste sprungit under den sommaren <3

I think we grow apart for a while but true friends grow together again :)

2010-01-25 @ 21:37:41
URL: http://adiaryofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0