Something whispers in my ear

Det känns som om jag bara går och väntar på något. Jag tror jag väntar på vardagen liksom.. Vardagen som aldrig kommer. Dagarna bara går och jag bara flyter med. Ibland kommer problem som ja lägger bakom mig och aldrig tar tag i ordentligt. Tiden går ytterligare och allt fortsätter. Jag är osäker, ingen säger något eller så blir det bråk. Jag samlar på mig massor som jag går och bär på som jag egentligen borde slängt bort för länge sen. Men det är inte lätt. Saker som ja inte vill gör jag för att jag inte kan säga nej. Ja är på sätt och vis endå ärlig för jag vill ju... kanske... Ja vill kunna säga det ja tycker. Andra får helt enkelt accerptera det, och jag själv kan inte inse att ja måste kunna vara den jag är o tro på mig. Det är svårt att gå mot strömmen. Och all press är jobbig.

Klockan är 03.17 ja skulle gått o lagt mig för typ många timmar sen. Lycka till,

/Ellan


Kommentarer
Postat av: Marielle

Sv, Jag ska testa Dust it senare :)

Tack för tipsen:)

Du kan mer än jag;)

2010-01-09 @ 12:46:53
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: freja

Gumman... <3



2010-01-09 @ 17:19:49
URL: http://frejaaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0