Bloggarn behöver lite hjälp...

Nu har jag bytt tillbax till gamla designen för jag tycker endå den är bättre än den där andra... Men jag behöver lite hjälp här... Hur gör jag inläggen bredare?? Så bilderna syns?? Kollar man på bilderna i tidigare inlägg syns de inte för inläggen är för smala. Och jag vill ha stor bilder.. Hjälp någoon?? SNÄLLA!!


Haha läs den här.... haha från tjuvlyssnat.se ;)

En kille och en tjej, båda ~15, sitter och pratar högt om killens ex-flickvän.

Tjejen: Vad hände då?

Killen: Hon blev sur och gjorde slut för att jag kallade henne för hora.

Tjejen: Men om man inte är det tar man ju inte åt sig.

Killen: Precis.

Kommentarer
Postat av: Mican

Du ändrar ju bara brädden på inläggen typ ;) de är inte så svårt :)

2010-07-19 @ 20:45:46
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: julia

har också det problemet, hur ändrar man :O

2010-07-19 @ 22:11:13
URL: http://juliajohansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0