I got it

Jag har fått ÄNNU FLER myggbett!! Igår sa jag till Mican att jag skulle vilja uppfinna nån typ tablett som man kunde stoppa i sig som gjorde att man inte blev myggbiten. Eller typ som hundar och fästingar. Att det fanns nått armband till människor som gjorde att man inte fick myggbett (ni vet till hundar finns det ju halsband som gör att de inte får fästingar, smart smart!) Nu har jag delat med mig av den här smarta idé så någon får gärna uppfinna den. Jag lovar, du kommer blir miljonär.

Ibland önskade jag verkligen att datorn och internet inte fanns. Okej ibland är det bra. Nu är vi som typ är uppvuxna med de här helt fast ju? Idag klarar man sig ju nästan inte utan internet? Sjuktttt.

Är hemma från stockholmo nu iaf. Har tänkt mycket på de här med om att folk tror att jag skriver om allt jag gör i bloggen. Alltså fatta inte fel nu. Jag gör ju det som jag skriver om, men jag kanske gör fler saker under dagarna. Rättare sagt jag skriver absolut inte allting i bloggen som jag gör om dagarna. Så det jag skriver om är bara en liten del. Got it????

Jag återkommer när jag orkar blogga igen. Hej då missförstånd.

 :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

de finns ju myggmedel ;)

2010-07-07 @ 19:13:19
Postat av: Ellan

Anonym; Du tror inte jag provat? :)



2010-07-07 @ 22:50:49
URL: http://ellaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0