Shining lights

Idag har jag fortsatt att måla, de går bra nu, snart klart! O fint blire i min brors lägenhet!


Körde lite grund målning här...

Åkte till stallet i kväll och träffade sötaste Julia och Lottie. Tur att jag har dom. Fick världens kramar av Julia idag också. Hon satt i bilen precis innan de skulle åka hem. O så säger hon "Du orkar inte bära mig" med en gullig och busig blick som säger testa o bär mig. Haha o jo visst orkade jag bära en femåring ;) Då fick jag massa kramar, hon är så söt!

Här är när vi hade glassklas för inte så jättelänge sen ;)


Chokladsås i ansiktet och glasspinnarna som näsa ;) haha vi hade kul!

I morgon åker jag och M till el stockholmo igen :D


Ciao! :D


Kommentarer
Postat av: freja

naw va söta ni är :D

2010-07-05 @ 20:07:41
URL: http://frejaaus.blogg.se/
Postat av: Mican

Wohoo :D<3

2010-07-06 @ 20:39:18
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0