If we all threw our problems in a pile and saw everyone else's we'd grab ours back

Höll på och skriva ett klago-inlägg. Men jag ångrade mig... jag sparar nog det till en annan dag.

Nu, en och första jobbveckan har gått och jag känner att jag håller på att vänja mig vid att gå upp klockan sju på morgonen (även om de är jobbit). Nu är klockan snart halv tolv och jag är trött. Innan den här veckan var jag typ pigg så här dags... Den här veckan har varit ganska jobbig faktiskt. Det har varit en stor omställning för min kropp att behöva gå upp, äta frukost direkt när jag vaknar och sen göra nån nytta.. haha... Ni fattar inte hur jobbit de är! O visst jag är trött, men vafan - låt mej, de är mitt sommarlov!

Nästa veckan hoppas jag blir bättre... ja menar då borde jag vant mig lite mer.

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0