Green beach

Min midsommarafton blev grejhöjta faktiskt (som Alex kanske skulle uttryckt sig). Med bra människor blev det en mysig kväll med lite mat, kubb och Mican (haha!).

Måste erkänna att jag var grym på att köra kubb. När jag hade vunnit hade M inte fått ner någon av mina! Hennes kommentar tillbax till mig var "Jag hade ju fullt upp med att få ner de längst fram" (mina som ja kasta, HAHA)...

I morgon är Mican och jag på beachen ett tag sen måste jag påbörja min packning inför veckan! :D



Nej nu måste jag sova så jag orkar sola i morgon ;)


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv; ja det hade vi :) hoppas ni också hade det bra i midsommar! men du, jag tänkte på en sak. ska du använda dina du vet hörlurar som jag brukar låna, den här veckan? ;D

2010-06-27 @ 09:16:31
URL: http://brallahn.blogg.se/
Postat av: PAtrik

Kubb är roligt:D

2010-06-27 @ 15:59:23
URL: http://finest.se/patrik14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0