Tar en paus bakom dataskärmen

Suttit i stekande sol och målat ansiktsmålningar på söta barn idag. Har varit med Ida och Elin på nått som kulturskolan i Mjöllat fixat och de ville ha några elever från Barn och Fritid, klart man ställer upp! Det blir belöning till oss! :D
Så idag har jag målat blommor, fjärlilar, hundar, dracula, änglar... ja med mera, det var faktiskt kul för barnen uppskattade det.

Igår var jag med Emelie på stan nästan hela dagen. Vi shoppade endel och åt tacos, mmmmmm!! :D Hade en jättebra dag med andra ord! I går kväll åkte jag och red, gick sådär.. hade sån träningsvärk på baksida lår från träningen i torsdags.. känns fortfarande.. :P

Jag är jättehungrig nu... Har fått några idéer av Jonna på vad jag kan äta..



Haha.


Kommentarer
Postat av: jonna

hahahahha va mobbad jag ä r:D

2010-06-06 @ 18:17:22
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0