Vad gör man?

Jag vill ha sommar året runt! Hur härligt är det inte med sol hela dagarna, ae jag älskar't!
Micaéla och jag har varit på Lundby och solat o badat hela dagen. Och kanske att jag har bättrat på tomat-brännan lite på köpet. När vi kom till Lundby (haha.. förresten har jag sett att vissa skriver Lumby?? wtf? är det samma sak?) i alla fall så var det inte mycket folk där så när vi badade fick ja chansen att sno en sån där blå.. eeh.. vad heter dom? En sån där stor bli dyna typ, så den låg vi på och solade ett tag. Senare sen när vi skulle bada igen ville jag ha en sån där till och jag såg en ledig så jag börjar simma mot den och ropar på Mican att jag tar den. O gissa vad som händer?! När jag inte är så långt i från den kommer en liten tjej och dyker i världens fart och snor den framför ögonen på mej?! Man ba: okej? Var jag inte lagom tydligt med att JAG skulle ta den. Äsch de var ju bara ett barn. Gav upp och vi gick upp på land och solade i stället.
Senare träffade vi några classmates, de va kul o se dom! (För de va ju så långe sen, hallå har haft sommarlov i lite mer än en vecka men det går ovanligt långsamt?)

Förut i kväll åkte Mican och jag till gymmet och körde två pass, core och spinning express! Coren var skit jobbig och spinningen va inte alls lika jobbig, de brukar vara tvärtom..
Det gick bra vilket fall. Sen när jag kom hem blev jag skit hungrig. Åt mat och efter åt jag massa godis. F*****n! Ååååh ja som föröska vara lite nyttig. Det är ju inte precis någon som tvingar i mig godiset!! Vad gör man? för att slippa de här "godis beroendet"? Och NEJ att ta ett äpple i stället funkar inte på mej.
"Jag får sova på saken", som pappa säger.


Kommentarer
Postat av: M

Asså jag höll på att garva ihjäl mig när du skulle ha varenda madrass/dyna XD haha!

Du var inte den ända som åt onyttigheter (A) Rabarberpaj och popcorne (Y)



Tack för dagen E <3

2010-06-22 @ 23:16:21
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: jonna

jadu ellan :D vad gör jag :D

2010-06-23 @ 18:04:23
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0