I can't be no one else

Måndag + 15 mars 2010 = studiedag

Skulle åkt till stan med mamma idag men hon har blivit sjuk så jag fick åka själv. Tråkigt vare... Träffade Elin och Frida där, hihi vilka pinglor och shoppingbrudar dom är, vilket gillas! :)
Jag köpte bara ett par tygskor, en cardigan och ett linne sen åkte jag hem.

Idag har jag pluggat på samhällen som är till onsdag och nu tänkte jag plugga på engelskan. Varför känns det som om att det bara är jag som har massor att plugga??? Hallååå? BF? :| 

/Ellan


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha ne ellan de känns som ja också har hundra grejer att plugga på :O:O

2010-03-15 @ 21:33:20
URL: http://brallahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0