Ibland är hata rätt ord

Sprang coopertest (2,5km) i skolan idag är så missnöjd... men vad hade jag förväntat mej egentligen??? Okej, nu ska jag glömma den där skiten för jag tycker de är så onödigt! Hata personen som kom på't.

Nu sitter jag och har kollat på Bella & Tyra Show. Bra program den här gången!! Äter prinsess tårta nu med. Haha vad fet jag är. Men idag finns det en anledning till att äta den. Mina föräldrar har idag varit gifta i 16 år och förlovade i 20, de måste ju firas ;) Stod rosor på köksbordet nu när jag kom hem ikväll.. trodde de var till mig :( Men de va de alltså inte.

Matte nationella i morgon då. Peppad till max faktiskt! FÖR SEN ÄR DE ÖVER!! :D

/Ellan


Kommentarer
Postat av: Emelie

usch o fy för det! :@

Det är verkligen inte kul men du var säkert jätte duktig :)

2010-05-21 @ 12:58:12
URL: http://adiaryofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0