Idag gick vi vilse i skogen

Idrottslektionen + fritidskunskap lektionen hade vi i skogssjön på bågskytte klubben idag. Grejen var bara att man själv skulle ta sig dit. Det är en bra bit mellan skolan och skogssjön så i stället för att ta låååååånga vägen tog jag och några till vägen stigen genom skogen. Slutade med att vi kom fram efter en timma... och då med hjälp av ett telefonsamtal ;) Och ja.. vi kom dit sist av alla. Nästa gång tar jag en annan väg!
Efter skolan åkte jag hem en timma och sedan tillbaka till Mjöllat för att träna med Alex och Mican. Vi tränade aerobic och spinning. De va kul o jobbit!
Drack en dietdrink efteråt som ska vara bra o mättande o massor annat.. Men jag blev inte mätt juu. Tvärt om! Jag är jättesugen på pizza nu...
I morgon är de fredag, sen äntliiigen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0