Nyttigt

Ena stunden tittar man på sig själv och bestämmer sig för att ändra på sig, ni vet, inte äta så mycket skit (chips, godis, cola ja sånt där som är så gott). Man bestämmer sig för att nu j*vlar ska jag klara det här, träna, förbättra konditionen, bli lite mer nöjd med sig själv. Man har viljan och till och med kompisar som är med o peppar en, och som dessutom hänkar med och tränar. 
Jo, vad händer, blir man förkyld och får feber. Förkyldningen sitter i kroppen i en vecka ungefär. Tältar ute i skogen i 5 grader. Förkyldningen blir allt annat än bättre. Lite feber och halsen svider. Ännu en vecka går och äntligen börjar man känna sig piggare. Finally kan man börja träna lite. Det skiter sig, ännu ett virus sprider sig i kroppen. Halsont och man nyser 24/7, mysigt. När halsontet börjar bli bättre kommer hostan. Efter ännu en veckan börjar JAG känna att förkyldningen börjar försvinna. Förstår ni nu hur mycket jag vill bli frisk?

Idag åt jag en mörk choklad från bröllopschokladen. Det var blåbär i och var så himlans GOD! Borde inte den vara ganska nyttig? Mörk choklad = nyttigt? Blåbär = nyttigt?


Kommentarer
Postat av: Emelie

du är ju finast i världen Ellan!

man ska acceptera och lära sig älska det man fått :)



finns ingen annan som dig ;) <3

2010-09-15 @ 19:01:25
URL: http://adiaryofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0