“Good friends are like stars.... You don't always see them, but you know they are always there”

Sitter här, sent som vanligt (hahaha att jag aldrig kan lära mig och sova tidigt). Mitt humör kanske går upp o ner, men de är ju tillåtet, i alla fall på min blogg.
Som sagt sitter här och läser en fin kommentar och blir ännu en gång påminnd om hur fina vänner jag har (du som skrev kommentaren, ta åt dig extra mycket). Jag vet att jag "sållar" mina vänner. Men jag har blivit så lurad, mer än en gång för mycket. När det händer vet man inte vart man ska ta vägen. (Inget speciellt har hänt just nu för tillfället, känner bara för att få skriva de här). Jag fattar inte själv att jag kan ha tagit all skit, men får väl säga som Blondinbella att man växer som människa av sånt. 

Är grymt tacksam över mina lovley friendzz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0