Jag älskar sommarlov

I morgon är det dax igen. Att få lite rutiner som mamma skulle sagt. Fast det ligger ju något i det hon säger... Delade känslor om att börja skolan igen. Känns konstigt att faktiskt börja sista året, tiden kommer gå jättefort och snart står jag där och måste välja om jag ska till universitetet eller om jag ska jobba. Det löser sig, det är ett tag kvar som tur är!
Mitt sommarlov har faktiskt varit ett av de bästa. Det här sommarlovet kommer jag aldrig glömma det är jag nästan säker på. Tillexempel att jag tagit körkort, det är ju endå en ganska stor grej i livet. Jag har blivit tillsammans med en underbar kille, det är ju heller inte nått som "bara händer". Årlig resa till Stockholm med Mican, dom ser aldrig lika dana ut dock! Tältat, shoppat, badat, solat, varit husvakt med Freja och en kul dag i Norrköping, hästvakt och massa, massa mer. Slutet av sommarlovet hade kunnat vara bättre... Akutsjuk och fått tillbringa några dagar på sjukhuset vilket innebar att jag bland annat inte kunde jobba på Sportis camp som det var tänkt.. tråkigt. Snart är jag helt återställd - då ni!



Kommentarer
Postat av: Freja

Mitt lilla hjärta du är bäst! Nu satsar vi sista året!! <3

2011-08-23 @ 14:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0