Just me and my song

Dagen böjade med att jag och Alex missade bussen (FÖRLÅT- mitt fel!). Vi sprang efter bussen t o m men närå den stanna inte. Som tur var gick ju tåget idag så vi tog det till Mjöllat och sen buss därifrån, puuuh det gick rätt bra iaf. Första gången på hela gymnasiet som vi missar bussen, det är faktiskt ganska bra gjort, alltså att inte ha missat bussen förut. Men nu har även vi spräckt nollan. haha. Seg skoldag förövrigt. I morgon får jag inte glömma hjärnan hemma asså. Kolla här, jag har svenska redovisning med Mican, redovisning i BKF och muntligt prov i religion. Men det fixar sig alltid, på nått sätt :)
Årets första träning är avklarad också vilket känns bra. Bodycore och spinning - hej träningsvärk!

Nu har jag inte tid o sitta här. Religion boken ropar på mej, bäst o läsa'n!

 

Kommentarer
Postat av: jonna

naej (:

2011-01-12 @ 22:04:16
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0