Imagine life without weekends?

I loooooooooooove weekends. Särskilt nu när det är praktik och ingen skola. Det är underbart när man kan slappna av på helgerna och inte behöva tänka att på onsdag är det matteprov som jag måste plugga till... Känns skönt att veta att det är tre hela veckor kvar på praktiken och ett sportlov som väntar. Även om det är en hel del uppgifter till praktiken så är det endå inte samma sak...

Har övningskört alla dagar den här veckan. Nästan samma väg i och för sig... hem från praktiken och till stallet. Ha ha... kommer kunna dem vägarna sovandes snart! ;)

Min söndag blev i alla fall hur bra som helst. Hade världens sötaste bebis i famnen idag, så ortroligt mysigt! Hon hade precis ätit och så tog jag henne i famnen o så somnade hon efter ett tag. . O när hon sov sen hann jag och Julia titta på my little ponny, leka kurragömma, spela tv-spel, köra bilbana och äta god middag, dä ni! :)

Jaha nähe (som Alex brukar säga) nu ska jag ladda batterierna inför morrondagen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0