Metallica is in thaaa house

Ni kan aldrig gissa vad jag gör just nu... inte ens ni som känner mig väl skulle kunna gissa tror jag. Haha :) Jag ligger hemma i soffan framför tvn och tittar på livesändningen från Ullevi. Just nu spelar metallica. Jag är lite fascinerad tror jag... så GRYMT mycket folk. Jag känner hur dum jag ser ut när jag ligger här och tittar på tvn, haha ni vet man kommer på sig själv när man bara stirrar (eller det kanske bara är jag..?). Har aldrig lyssnat på sån här musik förut men nu kände jag att jag var tvungen att ta reda på vad det är för musik metallica spelar egentligen... Jonas är nämligen där idag. Han älskar sån musik, och framför allt metallica. Fick ett sms av han för en liten stund sen där han skrev att han stod längst fram och typ kommer dö. Det hoppas jag att han inte gör kan jag väl säga. Alltså jag säger bara titta på tvn så ser ni hur mycket folk det är, galet!!! En till sak som är galen. Dom är jättesvettiga, det verkligen regnar svett från dom haha galet att en människa kan svettas så mycket.

Nehe ska väl släppa blicken från dom där svettiga killarna och läsa lite i körkortsboken innan jag går och lägger mig. I morgon väntas en körlektion och efter det ska jag träffa Freja :)

 

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv; hahaha ja eller hur :D

2011-07-04 @ 11:20:28
URL: http://lifeofalexandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0