Sommarlov

Nu är det min tur att få säga att jag har sommarlov. Våren har varit helt galen... känns som jag har gjort så otroligt mycket men ändå inte hunnit med allt jag velat. Tiden har gått alldelses för fort, men nu äntligen ska jag ha mitt sista riktiga sommarlov. Skolavslutningsdagen började i skolan med glass och fina ord från våra mentorer, sen traditionell avslutning i aulan med resten av alla tvåor. På kvällen firade de flesta i klassen början på sommarlovet hos Hillar, en lyckad kväll!
Jag kommer inte att ta sommarlov riktigt än.. ska skicka in min sista uppgift till skolan idag sen har jag ju körkortet kvar som jag ska plugga färdigt till :)



Kommentarer
Postat av: emelie

Det kommer gå kanoners ;D

2011-06-20 @ 15:01:01
URL: http://adiaryofme.blogg.se/
Postat av: boing boing

häxan 2... Ditt pumpjon

2011-06-21 @ 16:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0