det som göms i snö kommer upp i tö...

Har gått hem lite tidigare från skolan idag så nu sitter jag här med mitt kokoste och påskyndar min tillfriskning från förkyldningen. Ja lovar det var det där yoga passet i måndags som gjorde min förkyldning värre än vad den var. Aja... nu har jag lärt mig det till nästa gång att inte ens anstränga mig på ett lungt yoga pass om jag är förkyld. Samtidigt var det nog min tur att bli sjuk nu. Jag har klarat mig bra endå, från vinterkräksjukan på praktiken, feber o kräks och allt vad det innebär. THANK GOD.

Nu ska jag se om jag orkar plugga lite sen ska jag klistra fast mig framför tvn och kolla på Weeds. Är inne på tredje säsongen, det är as bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0