Bättre sent än aldrig...

Nu ni, nu känner jag för att blogga!  Ska berätta en sak som jag tycker är så konstigt som jag verkligen inte kan förstå mig på. Jag kan inte vara den enda som tänkt eller tyckt så här...
Det gäller både tjejer och killar, mest dem som har ett förhållande. Alla tjejer och killar som typ "leker" med andra personer typ, nu menar jag inte de som dem har förhållande med utan andra. Alltså med "leker" menar jag typ småflörtar eller typ gör sånt så man undrar om personen verkligen är singel eller inte. Fattar ni vad jag menar? Störande grej bara... Man tänker ju endå på den andra personen i förhållandet.

Var bara tvungen att få ur mig det, återkommerrr!

Kommentarer
Postat av: MRJ

Okej väntar.

2011-10-30 @ 00:58:03
Postat av: Jonna

Håller med!

2011-10-30 @ 02:02:06
Postat av: alexandra

instämmer!

2011-10-30 @ 14:15:53
URL: http://alexandralarsson.myshowroom.se/
Postat av: Klara

Håller med dig Ellan, det är respektlöst och omoget

2011-10-31 @ 10:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0