Oktober 5, 2011

Veckan har börjat bra! I måndags åkte jag på simskola med Julia, jag tyckte det var minst lika kul som hon kan jag lova! Efter simskolan åkte vi till doken och åt nuggets :)
Idag har det varit don't drink & drive - temadag på skolan. Liknade förra årets men det var bättre än en vanlig skoldag i alla fall. Nu är jag grymt trött och väntar tills jag får komma hem i kväll och lägga mig i sägen brevid min pojkvän! Ska åka på någon föreläsning med klassen ikväll eller kursen människor i behov av stöd är det, armlös och benlös tror jag föreläsningen hette.
 
Ne nu har jag inte tid att skriva mer, ska plugga lite sen kommer Jonas!

Tumblr_lsgrbeugfi1qlaa6wo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Mican

Vad pluggar du på vännen? :)

2011-10-05 @ 16:53:26
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0