Drömmer mig bort för en stund...

Tider flyger i väg och bloggen hade jag ju nästan helt glömt bort, igen, tills nu idag då mina riktiga stammisar påminnde mig om att jag har en blogg att skriva i!

Bestämde mig förut för att spela the sims nu ikväll (haha har inte gjort det på länge) när jag är läxfri men så blev det inte. Jag råkade visst drömma mig bort och titta på balklänningar.. Sista året på gymnasiet, studentmössan är redan beställd och snart även studentkryssningen. Det vore så underbart att få dansa bal, pricken över i'et. Tänk dig att få klä upp dig i en underbar klänning, håruppsättning, smink osv... aja, det är ett tag kvar som tur är. Men drömma kan man ju få göra i alla fall :)

Cinderella and Prince Charming

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe sötis! :)

nej då hon är busigare än någonsin nu när kylan kommer krypande :)<3

2011-09-23 @ 10:11:04
URL: http://adiaryofme.blogg.se/
Postat av: MRJ

Göttans

2011-09-24 @ 22:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0