Valentine's day!

Upp o ner, ner o opp! Så känns livet just nu, ena stund är det hur bra som helst och nästa stund är det helt tvärt om. Jag hoppas det blir bättre snart! Egentligen ska jag inte ens klaga för ja antar att det är lite så här den här tiden i livet som jag är i just nu, eller vad vet jag, har ju aldrig "varit här" förr så jag vet inte.

Igår hade jag en underbar alla hjärtans dag med Jonas. Allt var så bra, mysigt, romantiskt och perfekt. Hade inga förväntningar på dagen utan bara längtan efter att få vara med personen man älskar att vara med. Vi var bland annat på Ming Palace restaurangen i stan. Det var jättefint, ooo gott så klart! Dom hade rosor på borden där som var gjorda av morötter.. haha det låter kanske inte så fint med det var det. Precis innan vi skulle gå där i från på kvällen så kom en servitör fram till oss och gav oss en liten röd påse med olika godisar i. Hehe det var gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0